A partir del 24 de JUNY comença el període per adherir-se al PROGRAMA de REUTILITZACIÓ de LLIBRES pel proper curs 2026-2027. El termini per fer la inscripció és fins el 10 de JULIOL.
Consultau tota la informació a la següent INFOGRAFIA (també disponible al GESTIB).
Per apuntar-se al programa heu de emplenar un QÜESTIONARI al GESTIB (consultar el tutorial).

