PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

A partir del 24 de JUNY comença el període per adherir-se al PROGRAMA de REUTILITZACIÓ de LLIBRES pel proper curs 2026-2027. El termini per fer la inscripció és fins el 10 de JULIOL.

Consultau tota la informació a la següent INFOGRAFIA (també disponible al GESTIB).

Per apuntar-se al programa heu de emplenar un QÜESTIONARI al GESTIB (consultar el tutorial).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>